dinsdag 18 februari 2014

Top 5 schoenen on my wishlist

Hoihoi!

Schoenen... Je hebt ze elke dag nodig en het liefst heb je meerdere paren. Zodat je lekker kan afwisselen en verschillende leuke outfits kan maken. Je hebt duizenden soorten en iedereen vind andere leuk. Maar vandaag ga ik laten zien wat nog op mijn top 5 staat.  Het zijn eigenlijk allemaal een beetje standaard modellen met standaard kleuren. Dat zijn de schoenen die ik het snelst slijt en fellere kleuren heb ik nog genoeg. Ik heb zelf al aardig wat schoenen en heb het altijd heel leuk gevonden, mijn eerste salaris ging eraan op. Na een jaartje bij een supermarkt te hebben gewerkt ben ik zelfs bij een schoenen zaak gaan werken. Ik heb in die tijd dat ik daar werk dus al aardig wat geleerd en ik weet dat een aantal van de schoenen die ik graag wil hebben totaal niet goed zijn voor je voeten... Maarja je kan niet altijd alles goed doen en zolang ik nog geen voetklachten krijg kan ik zo nog wel even door.


What every girl wants

 zandkleurige Uggs, wil ik al super lang hebben maar ik ben bang dat ze super snel vies worden. Jessy (de andere blogger ) heeft ze ook maar draagt ze ook bijna nooit omdat ze daar bang voor is. Ze kosten 159.95 bij de van assem.

Donkerblauwe Uggs.Wil ik ook al een hele tijd hebben omdat de kleur zo makkelijk te combineren is. Deze kleur ga ik zeker kopen als ik nog een paar Uggs koop. Ze kosten 159.95 bij van assem
Suede Grey [men]Al een hele tijd ben ik op zoek naar leuke grijze sneakers en nergens kon ik ze vinden tot ik dit paar zag. Sinds ik ze zag wil ik ze al graag hebben. Zeker met het voorjaar in het vooruitzicht waarbij ik altijd lichtere kleuren draag weet ik bijna zeker dat deze er wel gaan komen. Ze kosten 79.99 bij sneakers

Suede BlackDeze Puma's zijn helemaal zwart en vind ik ook echt super leuk !Je ziet ze vaak met een witte streep maar zo heb ik ze nog niet vaak gezien. Hele zwarte sneakers heb ik nog niet, dus dit zou een goede aanvulling zijn op mijn al te grote schoenen collectie. Ze kosten 89.99 bij sneakers

Era Black GlitterDeze zwarte Vans kosten 69,99 bij sneakers. Zwarte Vans vind ik ook altijd wel al leuk maar zo ''standaard''. Maar als ik dan toch moet kiezen voor 1 paar zwarte sneakers vind ik de Puma's leuker. Gewoon omdat ik al Vans heb en de puma's wat minder voorkomen.



Dit waren mijn top 5 schoenen die ik nog erg graag wil hebben. Ik hoor graag in de reacties welke schoenen jullie nog graag willen hebben.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen/bekijken.


Groetjes,

Ons

1 opmerking: